středa 13. listopadu 2013

KOKOSOVO - JABLEČNÉ LÍVANCE

 
 Už bylo zase načase přispět nějakým tím receptem. A dnes pro vás mám něco opravdu dobrého! Zajímé spojení jablek a kokosu
do podoby lívanců. Napadlo mě to opět jen tak, když jsem měla chuť na lívance a vzešla z toho opravdová dobrota! :)


Budete potřebovat:
na cca 6 menších lívanečků

2 vejce
2 lžíce kokosového mléka/krému (tužšího)
1 lžíce kokosového oleje
1 lžíce agáve (nebo jiného) sirupu
4 lžíce ovesných vloček
2 lžíce pohankové (nebo celozrnné) mouky
2 menší nebo 1 velké nastrouhané jablko
půl lžičky jedlé sody
1-2 lžičky skořice


Postup přípravy:
Vejce rozšleháme a smícháme s kokosovým mlékem, olejem, nastrouhanými jablky a agáve sirupem. Dále přimícháme suché suroviny - vločky, mouku, jedlou sodu a skořici. Lžící tvoříme menší lívanečky a opekáme na rozpálené pánvi z obou stran.

Podávat můžete dle chuti - já lívance proložila jogurtem, domácí meruňkovou marmeládou a dozdobila ještě jablky a skořicí :)





10 komentářů:

  1. mmm hned bych si dala!
    Na kokosové lívance se taky chystám, mám strouhaný kokos i kokosový olej, ale ještě si chci dokoupit kokosové mléko na polití, ať je to kompletní:D

    OdpovědětVymazat
  2. Proč tvoje články otevírám ve škole..:D
    Jsou k sežrání:)

    OdpovědětVymazat
  3. Asi to nekdy zkusim :-) Kokosovy olej sice nemam, ale aspon to mleko jo :-) Vypadaji skvele!

    OdpovědětVymazat
  4. vyzerajú perfektne, minulý víkend som si robila podobné:)ˇavšak často mám problém, že kým sa mi lievance spravia tak sa mi stihnú aj pripiecť a dnu sú tekuté :XX

    OdpovědětVymazat
  5. oh! tak to si MUSÍM udělat ve vegan verzi, yumm! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. tak tieto vyzerajú fakt skvelo..ja som si robila dávnejšie obdobné ešte aj s tvarohom...môžeš niekedy kuknúť TU :) a ceľkovo v niektorých receptoch si mojou inšpiráciou , ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna je baštím, akorát místo jablek jsem dala hrušky. Mňam! Dokonalost.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj koľko má celý tento recept KJ ?

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)