úterý 12. února 2013

POLENTA S AVOKÁDEM, RAJČATY A VEJCEM

 
 Co z avokáda? Věčné dilema, zejména těch, kteří si ho napoprvé moc neoblíbili, ale i přesto by mu rádi dali šanci. Já jsem taky jednou z nich. První pokus s avokádem byl katastrofa, napodruhé už to bylo mnohem lepší a dnešní, třetí pokus, se povedl podle mě zaručeně nejlépe! Byl to tak trochu experiment. Uvažovala jsem, jak avokádo zakomponovat k obědu. Pak jsem to vzdala s tím, že udělám pomazánku. Při její výrobě mě však napadla právě tato kombinace, kterou jsem ihned zrealizoval...a snědla :D Opravdu výborný oběd, který uspokojí, zasytí a myslím že ani to avokádo vám tam vadit nebude. Mě opravdu MOC chutnalo! :)


 
Budete potřebovat:

40g polenty
kousek másla
sůl

1 avokádo
100g cherry nebo klasických rajčat
šťáva z citrónu (asi 2 lžičky)
sůl, pepř 
 
1 vejce
 
Postup přípravy:
Polentu uvařte ve vodě do husté kaše dle návodu (budete potřebovat asi 150ml vody). Polentu osolte a nakonec v kaši nechte rozpustit kousek másla (nemusí být, ale dodá polentě lepší chuť). Avokádo nakrájejte na menší kousky, které v misce rozmačkejte vidličkou. Přidejte nadrobno nakrájená rajčata a dle chuti šťávu z citrónu, sůl, pepř. Pak už můžete servírovat - kaše z polenty, k tomu avokádo s rajčaty a nakonec uvařené vejce :)
 






................................................................................................................................................................................


               FACEBOOK - STRÁNKA
                  FACEBOOK - SKUPINA
                      FORMSPRING

12 komentářů:

  1. Vypadá to skvěle! Celkově jsou tvé recepty super, tenhle blog mě moc zaujal a díky za něj :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Já avokádu používám oloupané do bagetky! :) chutná trošku jako máslo! :)

    OdpovědětVymazat
  3. polentu jsem ještě neochutnala, nedala by se nahradit něčím jiným? Třeba kuskusem nebo jáhly? Teď je zrovna avokádo ve slevě v Bille, ale taky jsem ho nevzala s tím, že ani nevím co s ním...:) Ale že bych se pro něj vrátila? :D
    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě můžeš zkusit nějakou jinou přílohu, myslím, že to vadit nebude ;)

      Jinak určitě ho zkus, dá se udělat i na sladko, viz: http://eat-withlove.blogspot.cz/2013/02/vanilkovo-cokoladovy-pudink-z-avokada-s.html

      Vymazat
  4. Tak kvůli tomuto si to avokádo už vážně koupím! :D

    OdpovědětVymazat
  5. recept jsem si uložila, na avokádo se chystám už nějakou dobu, ale ještě jsem ho neměla...

    OdpovědětVymazat
  6. Avokádo jsem si o víkendu koupila, dneska ho zkusila, udělala z něj pomazánku a zklamalo mě. Už žádné experimenty. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes jsem neměla moc času na oběd...tak jsem zkusila tohle a musím říct ,že to bylo vynikající ,rychlé a opravdu mě to zasytilo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :) Taky to musím zase někdy zopakovat, byla to mňamka :)

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)