sobota 23. února 2013

BANÁNOVÝ KOLÁČEK S KOUSKY ČOKOLÁDY

 
 Tak tenhle dezert...je naprosto boží! Nemám slov, vážně. Slupla jsem ho jak malinu :D Chtěla jsem něco dobrého ke kafíčku a tak jsem improvizovala - dala jsem tam, co mě napadlo a vznikla z toho přesně tahle super rychlá dobrota. Opět jsem využila vynález jménem mikrovlnka, a za 2 minuty už jsem mlaskala blahem :) 


 
Budete potřebovat:

1 vajíčko
1 vrchovatá lžíce celozrnné špaldové mouky
1 vrchovatá lžíce krupice
1 lžíce arašídového másla
1 lžíce zakysané smetany
1 lžíce medu
1/2 banánu
2 čtverečky hořké čokolády
špetku prášku do pečiva

To jsou počty žejo, strašně náročný recept :D 1 lžíce od všeho a je to!






Postup přípravy:
Vajíčko rozšlehejte vidličkou (ideálně v menší plastové misce), přidejte všechny ostatní suroviny a banán rozmačkaný vidličkou. Hořkou čokoládu nasekejte a přidejte k těstíčku. Nakonec misku s připraveným těstem dejte do mikrovlnky na 2 minuty (kdyby se to tvářilo ještě tekutě, přidejte 30s navíc).

Energetické hodnoty - radši nepočítány. Navíc mám dneska trošku hřešící den a kalorie navíc jsou povoleny, ale zakázány počítat!

Miluji tyhle mikrovlnkové dezerty! za 5 minut máte napečeno. Navíc se skvěle udělá jenom 1 porce, což je u velkého pečení celkem problém. Je toho pak hodně a člověka to pořád láká, aby to jedl :D Navíc já, která peču zdravé dobroty jenom pro sebe, tento styl přípravy dezertů maximálně vítám! :) A obzvláště tento koláček můžu doporučit. Je úžasně vláčný, sladký, s mírným nádechem banánové chuti...a ta čokoláda! Jak ho jíte ještě teplý a ona se rozpouští...no prostě MŇAM!





................................................................................................................................................................................


               FACEBOOK - STRÁNKA
                  FACEBOOK - SKUPINA
                      FORMSPRING

28 komentářů:

  1. vymýšlení, to by nám šlo! :D
    vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  2. paráda :) ihned ukládám do své sbírky sladkých zdravých receptů!

    OdpovědětVymazat
  3. Myslíš, že by šel upéct i v klasické troubě? Mikrovlnku nemám.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, ten musím vyzkoušet! :))

    OdpovědětVymazat
  5. No tak to vypadá báječně!!:)

    OdpovědětVymazat
  6. :D lžíce od všeho, mrsk s tím do hrnku a pak do mikrovlnky a je tooo :D Super, s banánem jsem koláček do mikrovlnky ještě nezkoušela! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno, přesně tak. Miluji takové recepty :D Člověk tam mrskne lžíci od všeho, co mu příjde pod ruku a je to - hrnečku vař! :D

      Vymazat
  7. Já nikdy nepochopim, jak se může v mikrovlnce za 2 min udělat mouka, kypřící prášek, aby se to dalo jíst??! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus a zjistíš to :D Taky nevím, jak je to možné, ale funguje to :D

      Vymazat
  8. z mikrovlnky jsem ještě koláček nikdy nejedla, chutná to jako třeba muffiny z trouby?:)
    ale to složení se mi tak líbí (banán a burákové máslo :D ) že to určitě vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo chutná to úplně stejně :) Ale člověk to může rychleji sníst, protože je to brzo hotové! :D

      Vymazat
  9. kdybys to dala o den dřív! zrovna jsem přemýšlela nad nějakým takovým koláčkem
    příští víkend půjde ke mně na stůl!

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je vážně super recept!:-)

    OdpovědětVymazat
  11. miluju dezerty, které jsou tak rychle připravené :D tohle musím vyzkoušt :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tisíceré díky za zítřější svačinku :). Právě jsem domikovlnkovala, oběd budu mít až později, takže mám rovnou i slunečnicový koláček. Om ňom ňom :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to jsou nejlepší svačinky! Taky si je často dělávám i do školy :)

      Vymazat
  13. Právě to jím - teda neměla jsem zakysanku, tak jsem tam mrskla tvaroh a datlový sirup místo medu - ale dobrůtka! :) Je to vláčný a čokoládový.. a hrozně rychlý! A ještě s banánem :) Navíc to je z ingrediencí, které mám neustále doma :) Takže díky díky za super recept - určitě jsem to nedělala naposled :)

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj jak moc máš výkonou mikrovlnku?my máme jen obyčejniu tak nevim jestli se to povede:D?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, no to já ti nevím...napsané to tam nikde nemáme, jenom vždykcy namačkám čas :D

      Vymazat
    2. My máme 750W a dělala jsem to zhruba 2 a půl minuty a výborný - vypadalo to tak nějak stejně jako tady na fotce :D :)

      Vymazat
  15. Páni, měla jsem na něj chuť už delší dobu a představovala jsem si, jak asi chutná. Dnes konečně jsem si ho po cvičení s Jill dopřála a byl vynikající! Jen jsem místo smetany dala jogurt. Těším se, až si ho udělám zas, mikrovlnkové dobrůtky se mi začínají líbit :)
    Díky i za další recepty a články a přeju mnoho zdaru ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Já ti nevím, tak ty píšeš, že se stravuješ podle pravidel clean eating a pak si zničíš dobré suroviny mikrovlnami. Není to přirozený způsob ohřevu, mikrovlnky měly původně sloužit jako nouzovka kosmonautům ve vesmíru. Četla jsem už hodněkrát, že lidi, co je vyrábí by si domů nikdy nepořídili, natož v nich ohřívaly jídlo dětem. Nikdo neví, co může způsobit jejich dlouhodobé pravidelné používání. Netvrdím, že ji doma nemáme a že si v ní nikdy nic neohřeji, ale snažím se tomu vyhnout. Zastávám názor, že to ničí vše tělu prospěšné . Třeba ji nepoužíváš často, jen jsem chtěla dát podnět k zamyšlení i ostatním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě je mi jasné, že mnohem lepší, zdravější a přirozenější způsob je upéct si něco v troubě. Ale občas použít mikrovlnku, proč ne. Taky zastávám názor "všeho s mírou" a nevidím důvod, proč i používání mikrovlnky úplně zatracovat :)

      Vymazat
  17. je úžasný!! se zbytkem smetany a brusinkama... no už není :D

    OdpovědětVymazat
  18. úlet! nevěřila jsem, že to funguje:-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)